Sunsite
Fra : Erik Olsen

Dato : 28-08-09 18:07

Jeg synes Sunsite har lidt problemer igen. Det startede i går ved
18-tiden hvor jeg ikke kunne komme på serveren. Senere kunne jeg komme
på igen, men der er slet ikke det antal indlæg der burde være
(sammenlignet med news.arrownet.dk).

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-08-09 18:28

Erik Olsen skrev:

> [...]
> Senere kunne jeg komme på igen, men der er slet ikke
> det antal indlæg der burde være (sammenlignet med

Jeg har undret mig over at der slet ingen trafik
var i de tyske grupper siden cirka kl. 18 i går.
Dk.kultur.sprog mangler også en masse indlæg,
kan jeg nu se på TDC's server.

Men dette svar skulle komme gennem Sunsite.

--
Herluf :·)

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-08-09 18:46

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> Dk.kultur.sprog mangler også en masse indlæg,
> kan jeg nu se på TDC's server.
>
> Men dette svar skulle komme gennem Sunsite.

Det kom også fint igennem ligesom det første indlæg som jeg sendt til
news.sunsite.dk.

Men et andet indlæg som jeg sendte til news.arrownet.dk og et indlæg af
Carl Drud sendt til en tredje nyhedsserver ligger ikke på
news.sunsite.dk, så de har tydeligvis stadig problemer.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-08-09 20:58

Erik Olsen erik.olsen@ishoejby.dk skrev 28.08.2009 19:45:45 i
<4a9817d7$0$326$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

> [...]
>Carl Drud sendt til en tredje nyhedsserver ligger ikke på news.sunsite.dk,

Der er bestemt noget galt. I hvert fald er der ikke megen gang i tumperne
på dk.politik, hvor der plejer at være flere hundrede indlæg pr. dag. Der
var kun to nu.

--
Niels

Fra : John Hastesag

Dato : 29-08-09 01:50

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> på dk.politik, hvor der plejer at være flere hundrede indlæg pr. dag. Der

har lige checket dk.politik på Giganews og Sunsite : der mangler MANGE
indlæg fra det seneste døgn på Sunsite. Absolut ikke up to date !

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-08-09 09:00

Jeg har skrevet til staff@dotsrc.org i går aftes.

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-08-09 15:30

Erik Olsen wrote:

> Jeg har skrevet til staff@dotsrc.org i går aftes.

Jeg har netop fået svar at det skulle være i orden nu. Indlæggene
strømmer ind

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-08-09 16:01

Erik Olsen skrev:

> Jeg har netop fået svar at det skulle være i orden
> nu. Indlæggene strømmer ind

Ja. Her før kl. 16 begyndte det at strømme ind med
indlæg fra de sidste dage, enkelte helt tilbage fra
27. aug. - ikke værst

--
Herluf :·)

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-08-09 16:37

John Hastesag jh@txa.com skrev 29.08.2009 02:49:42 i
<FfqdnUd66sO65gXXnZ2dnUVZ8kKdnZ2d@giganews.com> bl.a.:

>"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i meddelelsen

>har lige checket dk.politik på Giganews og Sunsite : der mangler MANGE
>indlæg fra det seneste døgn på Sunsite. Absolut ikke up to date !

Det ser ud til at der er hul igennem nu.

--
Niels

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-08-09 09:28

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-08-09 10:05

Erik Olsen erik.olsen@ishoejby.dk skrev 29.08.2009 10:28:24 i
<4a98e6b8$0$340$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

>Jeg har skrevet til staff@dotsrc.org i går aftes.

Det ser ud til at der kun er posts fra sunsite. Det kommer vi ikke langt
med.

--
Niels

Fra : Carl Drud

Dato : 28-08-09 18:23

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> writes:

> [...]
> 18-tiden hvor jeg ikke kunne komme på serveren. Senere kunne jeg komme
> på igen, men der er slet ikke det antal indlæg der burde være

Der står på deres hjemmeside at de forventede afbrydelse i går i min. en
time.

http://dotsrc.org/#id10

--
Carl

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-08-09 18:39

Carl Drud wrote:

> Der står på deres hjemmeside at de forventede afbrydelse i går i min.
> en time.
>
> http://dotsrc.org/#id10

Det er ok med planlagt nedetid, men der var åbenbart i går nogle
problemer som først er blevet løst i løbet af dagen i dag. Kedeligt at
de ikke sætter tidspunkt på deres meddelelser, men jeg holder skarpt øje
med dem

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-08-09 11:51

Erik Olsen <erik.olsen@ishoejby.dk> wrote:

> [...]
> 18-tiden hvor jeg ikke kunne komme på serveren. Senere kunne jeg komme
> på igen, men der er slet ikke det antal indlæg der burde være

Jeg oplever osse problemer. Nogle af mine postings via Individualnet er
først dukket op på Sunsite her efter 19 timer.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.