Hysteri efterhånden.
Fra : Pwh

Dato : 26-08-09 16:33

Har lige været ude og lufte hundene på villavejene.
Så et stykke fremme en dame med en lille hund i flexline (mine var løse)
komme imod os. Så snart hun fik øje på os hev hun hunden op i armene
og fes over på det modsatte fortorv og stillede sig med ryggen beskyttende
mod os, mine hunde gad ikke engang glo på hendes tæppetisser.
Og i formiddags mødte jeg også en dame ved damhussøen der gik imod os
med sin lille hund i snor (mine løse).
Hun begyndte at himle op om at mine skulle værer i snor, bad hende om
at passe sig selv, mine hunde generede ikke hendes.
Jamen vi kunne jo møde nogle små børn, gad ikke bruge tid på at fortælle hende
at de 10 min inden var blevet klappet af en hel børnehave uden at bide nogen af dem.

Jeg har inden for den sidste måned oplevet lige så mange af den slags episoder
som jeg normalt gør på et helt år, det er fandeme godt gået af medierne at de
har fået kyst livet af så mange mennesker, synd for folk og irrerterende for mig.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 26-08-09 16:37

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> [...]
> de
> har fået kyst livet af så mange mennesker, synd for folk og irrerterende

Sådan er det at være en del af mindretallet

John der roder med sin nye bærbare

Fra : Pwh

Dato : 26-08-09 16:58

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Sådan er det at være en del af mindretallet

Det er da stadig synd for folk at de er blevet skræmt,
man kan efterhånden kun tillade sig at have en tæppetisser

Læste den anden dag at et par læger havde undersøgt om der
var flere skud/knivskader end ellers i kbh i år, det var der ikke.
Men følger man medierne få man da let det indtryk at man nærmest
skal værer heldig for ikke at blive dræbt hvis man går en tur på nørrebro.
Så jeg stiller man stadig skeptisk overfor hvor stort problemet med bidske
hunde er og hvor meget af det der er medieskabt.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-09 07:23

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så jeg stiller man stadig skeptisk overfor hvor stort problemet med bidske
> hunde er og hvor meget af det der er medieskabt.

Der er mig bekendt, heller ingen betjente, der har fået et lokum i hovedet,
men det er alligevel brugt som argument, for blot et par dage siden,
Og det endda her i gruppen....

Så ifølge dine egne, og Johns udsagn... Har de jo ret.... Eller hvad ?

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 27-08-09 08:03

Benny Mortensen, skrev:

> [...]
> dage siden, Og det endda her i gruppen....
>
> Så ifølge dine egne, og Johns udsagn... Har de jo ret.... Eller hvad ?

Benny, nu snakker du sort igen.

/Jens

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-08-09 18:43

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de
> har fået kyst livet af så mange mennesker, synd for folk og irrerterende

Jep. Kender det godt.
De sidste uger har vi mødt flere med eller uden hund som spørger om ikke det
er dumt at have en muskelhund med på en campingplads.
Øhhh. Muskelhund? Hvor?
Ja er det ikke en muskelhund du har med i snoren der?
Jowda. De fleste hunde har da muskler. NAAAAAAJ. Det er bare en boxer som
bare ikke fattede at han skulle holde op med at vokse da han nåede op
omkring de 30kg.
Nåehh en boxer. Men de er da meget søde er de ikke..

Det er utroligt at alt som er størrer end en skoæske og er korthåret er dømt
til muskelhund. Godt nok vejer han omkring 45 kg men han kaster sig om på
ryggen når selv den mindste tæppetisser får lov at nærme sig.
Sjovt nok er alle ungerne ville med ham. Men de læser vel heller ikke
aviser Og han elsker dem.

Lidt billeder af (muskel)hunden
http://picasaweb.google.dk/voresbillede159/Buller#

Kim Jensen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-08-09 18:53

In news:4a9c0bdb$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim Jensen <no.mail@dot> typed:
> Sjovt nok er alle ungerne ville med ham. Men de læser vel heller ikke
> [...]

Hvor er Buller dog bare dejlig. Jeg har ikke set boksere med lige netop de
farver, men en skøn vovse er han ihvertfald. Jeg elsker boksere, min datter
havde også én for nogle år siden, han var mørkebrun, og han var også højt
elsket af os alle i familien.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-09-09 13:36

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in message
> [...]
> farver, men en skøn vovse er han ihvertfald. Jeg elsker boksere, min
> datter havde også én for nogle år siden, han var mørkebrun, og han var

Boxeren er jo osse en hund som er domestiseret og netop tilpasset et liv i
familien.
Men tro mig. Den kan også bide sig fast og have svært ved at slippe igen.

Havde for næsten 15 år siden såen en dejlig knægt i en kort periode.

Brian