Silicone holdbarhed
Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 26-08-09 08:58

Hej Gruppe

Hvor længe skal man regne med at silicone lim holder?

Jeg har et 9 år gammelt akvarie hvor der er noget algevækste her og der
under limningen i siderne, så det er måske på tide at få det pillet ned og
erstattet eller omlimet eller ... ??

vh/Kjeld Olesen

Fra : Knuden

Dato : 26-08-09 18:23

Hej

Mit akvastabil 128 liter er vel 30 år gammelt - fik en mindre rep af noget
af limen for 25 år siden har kørt siden. Mit bud er at Silikonen lever
ufatteligt længe

mvh /Knud

Fra : René

Dato : 28-08-09 10:19

Det gode ved det er at man er slet ikke i tvivl når det ikke dur længere
))
-
René