3`s USB Netværk
Fra : Peter P

Dato : 31-07-09 22:15

Kan man ikke lægge evt en andens udbyders fx Telmore´s software ind på Usbén
og bruge det i stedet for 3´s

Fra : Hauge

Dato : 01-08-09 07:18

Hej
Peter P wrote:
> Kan man ikke lægge evt en andens udbyders fx Telmore´s software ind
> på Usbén og bruge det i stedet for 3´s

På google søger du på unbrand og-navnet-på-den-usb-ting-du-har-fra-3, det
gjorde jeg og fandt frem til noget software der kunne låse den op *og*
installere nyt software på dens interne flash, så det blev en neutral igen.
Men for mit vedkommende er det så længe siden, at jeg desværre ikke har
softwaren liggende. Men det var sådan en Huwai-et-eller-andet, så der kan
det i hvert fald lade sig gøre.

Mvh Hauge