Vil kun sende til kontakt liste
Fra : Peter Hansen

Dato : 17-08-09 09:55

Hej

Jeg bruger Outlook 2007

Når jeg skal sende en e-mail får jeg lige pludselig at vide at den e-mail
adresse jeg taster ind i
"til" feltet ikke er i kontaktlisten, og den vil ikke sende mailnen uden jeg
først har oprettet vedkommende i kontaktlisten.

Dette er opstået af sig selv og jeg vil meget gerne have den tilbage til
hvor jeg kan sende til hvem som helst, uden Outlook blander sig i om den
mail adr. jeg sender til er oprettet i kontaktlisten.

Er der en her der ved hvordan jeg slår det fra?