Flash designs
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 15-08-09 21:47

Hej NG.
Ved I hvor jeg kan finde små fimaer som laver flash webløsninger?
Nogen I kan anbefale.
Mvh Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 16-08-09 15:14

Hej

Normalt hører spørgsmål som disse til i dk.opslag.stillinger.

men prøv at tage kontakt til Martin fra namic. De kan kontaktes på
martint(AT)namic.dk. (AT) erstattes med @.

Vh

Paw J

Fra : Tom Andersen

Dato : 16-08-09 20:49

"Lynge-Nielsen" <koereskole@NOSPAMlyngenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Ved I hvor jeg kan finde små fimaer som laver flash webløsninger?

Hvad vil du mere præcist have lavet: websites, bannerreklamer eller ?

Tom