Hub med BNC købes
Fra : brian

Dato : 10-08-09 10:15

Er der en der i jylland (Helst omkring Århus) der skulle ligge inde
med en gammel hub med bnc tilslutning så er jeg gevaldigt interesseret
i at afkøbe den

Brian

Fra : Ole C

Dato : 10-08-09 18:38

brian skrev blandt andet:

> Er der en der i jylland (Helst omkring Århus) der skulle ligge inde
> med en gammel hub med bnc tilslutning så er jeg gevaldigt interesseret
> i at afkøbe den

Så interesseret, at du i stedet spørger i en markedsgruppe?

--
vh
Ole C

Fra : brian

Dato : 11-08-09 10:36

On Mon, 10 Aug 2009 19:37:38 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Så interesseret, at du i stedet spørger i en markedsgruppe?

Nå ja men der er der sikkert ingen der ved hvad bnc er men ok.

Fra : Leif Neland

Dato : 11-08-09 12:02

Ole C wrote:

> Så interesseret, at du i stedet spørger i en markedsgruppe?

Man kunne jo undskylde med, at de, der har en hub med bnc, har haft den
så længe, at de ikke aktivt går ind i en markedsgruppe for at se om der
er nogen, der vil købe den.

Leif

Fra : Stampe

Dato : 11-08-09 17:41

"brian" <no@no.dk> skrev i meddelelsen
> Er der en der i jylland (Helst omkring Århus) der skulle ligge inde
> med en gammel hub med bnc tilslutning så er jeg gevaldigt interesseret
> i at afkøbe den
>
> Brian

Hvad skal du bruge den til?

Mvh
Allan

Fra : Brian

Dato : 11-08-09 14:14

On 11 Aug., 18:41, "Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> wrote:

> Hvad skal du bruge den til?
>
> Mvh
> Allan

Til at få en gammel os/2 server til at kunne nå lokal netværk.
den gamle hub fik et lyn det kunne bnc delen ikke lide.

Så vidt vides kan det netbios protokold ikke smides hen over rj45
stikket i lan kortet. Derfor skal jeg bruge en ny brugt.
Kommer gernem med en switch til bytte med.

(piss hvorfor har cybercity lukket deres news server)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-08-09 06:32

On Tue, 11 Aug 2009 13:13:34 -0700 (PDT), Brian <brianj1971@gmail.com>
wrote:

> Så vidt vides kan det netbios protokold ikke smides hen over rj45
> stikket i lan kortet.

Brugen af NetBIOS er ikke afhængig af udformningen af den fysiske
port. Du skal blot omkonfigurere netkortet til at bruge den anden
port... hvis det da ikke endda gør det automagisk.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Brian

Dato : 11-08-09 15:42

On 11 Aug., 23:14, Michael Rasmussen <m...@miras.org> wrote:

> Skal det være en HUB?

Næ men eksistere der switche med bnc ?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 12-08-09 06:42

Brian skrev:

> Næ men eksistere der switche med bnc ?

Ikke et svar på det, men du har formentlig checket hos Danbit?

www.danbit.dk

De har mange dimser, herunder nogle med BNC-stik.

Fra : N/A

Dato : 12-08-09 06:42

Fra : N/A

Dato : 12-08-09 06:42

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-08-09 22:14

> [...]

> Til at få en gammel os/2 server til at kunne nå lokal netværk.
> den gamle hub fik et lyn det kunne bnc delen ikke lide.

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen
windows.

Fra : brian

Dato : 12-08-09 10:32

Er nu faldet over to gamle hubs jeg har fået smidt i nakken så har
ikke længere brug for det.

Men tak for forsøgene på at hjælpe