Fladfisk nær københavn?
Fra : Simon [2610]

Dato : 07-08-09 02:29

Hej,

jeg var ude forleden ved turborg havn, og der var rigtigt meget
ålegræs, så jeg ringede til en livline der sagde jeg skulle tage over
ved svanemølleværket - som jeg så gjorde, men der var desværre også
meget ålegræs på bunden, og fyldt med ålekvabber (hev dem op på
stribe). Jeg så desuden 2 andre der tilsammen tog 3 hornfisk.

Hvor kan jeg tage hen næste gang jeg skal prøve lykken? før i tiden
tog jeg til helsingør (kan man tage fladfisk fra kysten der, jeg har
pt kun prøvet fra molen i sejlrenden).
Det skulle gerne være tæt på Kbh, så jeg slipper for at køre helt til
helsingør hvis lysten melder sig.

Jeg har prøvet at søge lidt på nettet uden det store held synes jeg :(

Håber i har et par guldkorn.

På forhånd tak

mvh. Simon

Fra : jan

Dato : 07-08-09 22:16

Hejsa.

Har fanget en del ude på tippen og ude ved Amagerværket

Go weekend

Jan

Fra : Simon [2610]

Dato : 07-08-09 23:43

> Har fanget en del ude på tippen og ude ved Amagerværket

Det var tippen jeg var ude ved, men jeg synes der var ret meget
ålegræs på bunden, jeg prøvede ellers på hele strækningen der.

Men amagerværket, det prøver jeg næste gang - mange tak for tippet!

- Hvis i har flere er de meget velkomne!

mvh. Simon

Fra : jan

Dato : 08-08-09 09:31

> [...]

Men amagerværket, det prøver jeg næste gang - mange tak for tippet!

- Hvis i har flere er de meget velkomne!

Hej igen

Ved amagerværkert er der en advarsel mod bundfisk, men jeg har den
indstilling at hvis man ikke spiser dem hver dag, så er det nok ok.
Har du været helt ude ved spidsen af tippen, evt. ved den gamel fabrik hvor
de støbte betonelemeter til øresunds forbindelsen?

//Jan

Fra : Kim

Dato : 10-08-09 03:54

"jan" <jea"fjern"@vip.cybercity.dk> skrev
> Ved amagerværkert er der en advarsel mod bundfisk, men jeg har den
> indstilling at hvis man ikke spiser dem hver dag, så er det nok ok.

Hvor henned ved Amagerværket plz ?
http://maps.google.dk/maps?hl=da&ie=UTF-8&q=amagerv%C3%A6rket+adresse&near=K%C3%B8benhavn&fb=1&split=1&gl=dk&cid=10670093774773319265&li=lmd&z=14&t=m

> Har du været helt ude ved spidsen af tippen, evt. ved den gamel fabrik
> hvor de støbte betonelemeter til øresunds forbindelsen?

Der er da lukket af med hegn de sidste mange år ?

Mvh Kim

Fra : jan

Dato : 10-08-09 09:29

"Kim" <ikke.noget@SPAM.her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er da lukket af med hegn de sidste mange år ?

Det kan lade sig gøre at komme derud en tur på gåben, eller på cykel kan
klare det

//Jan

Fra : jan

Dato : 10-08-09 09:32

> [...]
>
> Der er da lukket af med hegn de sidste mange år ?

Helt ud til Lynetten ved vindmølleparken, følg Refshalevej hele vejen, så
kommer du derud. Nogen gange er porten ind til vindmølleparken, åben lige
efter man har passeret dok broen, og svinget på refshalevej, så er det bare
derud og finde et passende sted

//Jan