Blash 'banner'
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 05-08-09 20:06

Hej Gruppe

Jeg har set det her flashbanner, og kunne godt tænke mig at bruge noget
lignende til en opgave jeg arbejder på:
http://www.seacloud.com/en/home.html?real_uid=157&real_alias=

Det kan selvfølgelig laves med tween, men kunne godt tænke mig at lave det
med as, er der derfor nogen der kender en god tutorial, som kan forklare mig
hvordan man kan lave det?

vh

Paw J

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-08-09 21:33

Paw Jeppesen wrote:
> [...]
> Det kan selvfølgelig laves med tween, men kunne godt tænke mig at lave
> det med as, er der derfor nogen der kender en god tutorial, som kan

Prøv at kigge på http://blog.greensock.com/tweenmaxas3

Super-enkel AS3 Tween klasse der nemt kan lave den slags.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk