½ meter længere arme
Fra : oz3bto

Dato : 25-07-09 18:07

Tror at mine arme er blevet ½M længere de sidste 3 dage .. Behøver
ihvertfald ikke træne mine overarme de næste mange dage

Der er jo Vorbasse marked og eftersom Bugsy på det sidste har været rigtig
god med andre hunde så skulle han jo selvfølgelig med
Det er for sin vis også gået rigtig godt ..
Kun en enkelt hund havde han fat i men den/ejeren var selv skyld i det.. En
lille fransk bulldog tingest i 5m flex line kom farende over mod Bugsy og
gøede som en gal, Den fik han dog ret hurtig på andre tanker.. Det gik så
hurtig at vi ikke opdagede det før det var forbi
Bugsy gik vel og mærke i meget kort line klods op ad mit højre ben

Der var dog også en hel del tæver i løb.. Hvem faen tager egentlig sådan en
med på en markedsplads hvor der med sikkerhed render en masse hanhunde
rundt..
Bugsy fik da også hilst på en masse af dem.. Han havde dog store problemer
med hørelsen når vi mødte dem..

Tager dog mindst dobbelt så lang tid at gå boderne igennem da rigtig mange
gerne mennesker specielt piger gerne lige vil snakke med ham.. Han er jo
ihh og åhh så køn

Idag gik det så helt galt.. Fætter var kommet på besøg og havde hans ~9 uger
gamle samojede hvalp med .. Det er noget der tiltrækker opmærksomhed fra
store som små
Men bemærkede også at mange forældre nærmest hev deres unger væk mens de
sagde til ungen at hunde er altså farlige dem må man ikke snakke med

Men et godt marked det var det nu iår .. Lige tilpas med vand så det ikke
støver men ikke så meget vand at det gav store smadderhuller (Sidste år
stod den på militærstøvler og tilhørende regnslag)

Dog bemærkede vi igår aftes at 99% af de hunde der er på tivolipladsen og
omkring ølteltet om aften er af kampkræ´s typen..Til trods for det så mødte
vi ikke en enste der var det mindste agrrasiv og Bugsy hilste ellers på
nogen stykker af dem og tilbragte et par timer i selskab af en amstaff tæve

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-09 19:29

oz3bto skrev:

> Dog bemærkede vi igår aftes at 99% af de hunde der er på
> tivolipladsen og omkring ølteltet om aften er af kampkræ´s
> typen.

Føj dog!

Godt "man" ikke frekventerer sådanne steder!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 25-07-09 14:30

On 25 Jul., 19:07, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> .Til trods for det så mødte
> vi ikke en enste der var det mindste agrrasiv  og Bugsy hilste ellers på
> nogen stykker af dem og tilbragte et par timer i selskab af en amstaff tæve

Hvalpe til September ? :P

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-07-09 21:32

On Sat, 25 Jul 2009 13:30:15 -0700 (PDT), Kim Christensen
<SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

>Hvalpe til September ? :P

Hvem sagde kamphunde? (tager ikke det ord i min mund )))

Fra : oz3bto

Dato : 26-07-09 05:56

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi ikke en enste der var det mindste agrrasiv og Bugsy hilste ellers på
> nogen stykker af dem og tilbragte et par timer i selskab af en amstaff

Hvalpe til September ? :P

Dog ikke ... Meen vi snakkede dog om det men blev enige om at samojede +
amstaff måske ikke var den mest geniale blanding at lave