Når jeg i Outlook 2003 skal sende en ny me~
Fra : carjuth

Dato : 27-07-09 11:52

Når jeg i Outlook 2003 skal sende en ny meddelse plejer jeg at trykke på
"Til:" og så kommer mit adressekartotek frem...

Efter formattering skal jeg indstille den til det ige... hvordan gør man
det?

--
Hilsen
Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-07-09 15:48

"carjuth" <cjt@fjerndennetekst-callisto.dk> skrev i en meddelelse
> Efter formattering skal jeg indstille den til det ige... hvordan gør
> man det?

Jeg går ud fra at du gerne vil bruge kontaktpersoner som adressekartotek
?

Højreklip på kontaktpersoner og vælg i egenskaber at de skal bruges som
Outlook Adressekartotek

I egenskaber for Adressekartotek i Outlook vælger du så at den skal
bruge kontaktpersoner - og flyt den øverst, så den bruger den først....

Jan

Fra : carjuth

Dato : 27-07-09 21:54

> Jeg går ud fra at du gerne vil bruge kontaktpersoner som adressekartotek ?

Ja lige netop!!!

> Højreklip på kontaktpersoner og vælg i egenskaber at de skal bruges som
> Outlook Adressekartotek

Måske er det mig der er blind eller dum, men hvor højreklikker jeg på
Adressekartotek
Er det i "mappelisten" til højre ?

Fra : carjuth

Dato : 29-07-09 15:23

Nu fandt jeg den!!!
Der er et faneblad der hedder Outlook Adressekartotek.
Men jeg kan ikke sætte hak ved "Vis denne mappe som adressekartotek til
e-mail"
Den er nemlig lysegrå

Hilsen
Carsten

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-07-09 08:27

"carjuth" <cjt@fjerndennetekst-callisto.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> "Til:" og så kommer mit adressekartotek frem...
> Efter formattering skal jeg indstille den til det ige... hvordan gør man
I Outlook Funktioner / vælg adressekartotek
I Funktionen Indstillinger vælger du at dine kontaktpersoner
skal vises først.
mvh Bc

Fra : carjuth

Dato : 29-07-09 06:28

Hej

Tak for indlæg

> I Outlook Funktioner / vælg adressekartotek
> I Funktionen Indstillinger vælger du at dine kontaktpersoner
> skal vises først.

Ehm... listen er tom
Jeg har en masse kontakter stående under Kontaktpersoner i Outlook.

Det er dem jeg gerne vil have under Kontaktpersoner... Kan ikke huske
hvordan

mvh
carjuth

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-07-09 16:02

> [...]
> Jeg har en masse kontakter stående under Kontaktpersoner i Outlook.
>
> Det er dem jeg gerne vil have under Kontaktpersoner... Kan ikke huske

Du må da kunne vælge mellem Kontaktpersoner eller oulooks adressekartotek.
der hvor der står vis denne adresseliste først.
Først oppe I Outlooks Funktioner vælger du adressekartotek
I adressekartoteket vælger du så Funktioner / Indstillinger
I Vis denne adresseliste først der vælger du det kartotek der indeholder
dine Kontaktpersoner
mvh Bc

Fra : carjuth

Dato : 30-07-09 06:59

Jubii,,,,,,,,, virker nu!!!

Tak for hjælp

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-07-09 23:44

> [...]
> Jeg har en masse kontakter stående under Kontaktpersoner i Outlook.
>
> Det er dem jeg gerne vil have under Kontaktpersoner... Kan ikke huske

Du skrev, at du havde formatteret. Hvis du vil genbruge dine
kontaktpersoner, må du altså have gemt dem et eller andet sted inden
formatteringen. Hvor havde du gemt dem, i hvilket format osv.

Kurt

Fra : carjuth

Dato : 30-07-09 06:48

> Du skrev, at du havde formatteret. Hvis du vil genbruge dine
> kontaktpersoner, må du altså have gemt dem et eller andet sted inden
> formatteringen. Hvor havde du gemt dem, i hvilket format osv.

Outlooks pst-fil er backet up og gen-indlæst. Den fungerer fint uden
problemer.
Mine kontakter er da også kommet ind under "Kontakter"

Problemet er, når jeg vælger en ny e-mail og trykker på knappen "Til:" så
plejer mit adressekartotek at komme frem.
Det gør det ikke mere