news.sunsite.dk
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-07-09 14:14

Jeg kan af en eller anden grund ikke poste til sunsite. Andre der har
problemer?

--
Niels

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-07-09 21:17

Niels P Sønderskov npsonder@gmail.com skrev 23.07.2009 22:14:04 i
<79ee550d-6f7d-49c7-9c5e-47d49c90319e@24g2000yqm.googlegroups.com> bl.a.:

>Jeg kan af en eller anden grund ikke poste til sunsite. Andre der har
>problemer?

Min fejl. Et enkelt mislykket indlæg sad i vejen.

--
Niels

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-07-09 21:18

Hej

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote:

>Jeg kan af en eller anden grund ikke poste til sunsite. Andre der har
>problemer?

Hvis du kan se dette, så kan jeg ihvertfald poste til Sunsite :)
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kert Rats

Dato : 25-07-09 10:55

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan af en eller anden grund ikke poste til sunsite. Andre der har
> problemer?

Sunsite understøtter ikke norske og svenske grupper. Mon det kan være
derfor?

Venligst

Kert Rats

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-07-09 11:30

Hej Kert Rats, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Sunsite understøtter ikke norske og svenske grupper.

Jo, det gør de godt nok. Jeg tjekkede lige nu for at være sikker.

Men det kan være, at de ikke altid har gjort, og du derfor meget
forståelig formoder, at de ikke gør.

--
Sommerhygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm