Skift fra Yousee til telmore
Fra : Lars Jørgensen - 276~

Dato : 22-07-09 14:47

Hej NG.

Håber i kan hjælpe.

Jeg er ved at være godt træt at yousee og deres service, eller mangel på
samme og overvejer derfor at skifte til telmore.
Men da jeg tit er på news på min yousee forbindelse ville jeg høre om der er
nogle der ved om det også er muligt på en telmore forbindelse.
Det skulle være TDC´s net der bliver brugt.

Syntes at havet læst noget med at den bare skulle hedde: anews.tele.dk eller
noget i den stil kan det passe?

Et andet spørgsmål er om der er nogle der ved om det er muligt at beholde
din mail adresse hos yousee når man opsiger sit abonement?

Hilsen Lars

Fra : Sørensen

Dato : 22-07-09 15:13

"Lars skrev
> [...]
>
> Et andet spørgsmål er om der er nogle der ved om det er muligt
> at beholde din mail adresse hos yousee når man opsiger sit

Det må vi håbe for du får ingen ved telmore, du kan dog bruge
TDC`s postservere hvis du er kunde ved telmore

vh.
Sørensen

Fra : Lars Jørgensen - 276~

Dato : 22-07-09 15:15

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> "Lars skrev
> overvejer derfor at skifte til telmore.

> Det må vi håbe for du får ingen ved telmore, du kan dog bruge TDC`s
> postservere hvis du er kunde ved telmore

Ved godt der ikke er nogen mail adresse med hos Telmore. Har også en gmail
som jeg bruger. Får bare nogle nyhedsbreve på min yousee mail, også var der
jo nemmere hvis den kunne bibeholdes

/Lars

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-07-09 15:40

Lars Jørgensen - 2760 skrev, Den 22-07-2009 15:47:
> Jeg er ved at være godt træt at yousee og deres service, eller mangel på
> samme og overvejer derfor at skifte til telmore.

Jeg bruger Telmore ADSL, og det fungerer fint. Kundeservicen har været
god de gange, jeg har brugt den. Det er nogle måneder siden.

> Men da jeg tit er på news på min yousee forbindelse ville jeg høre om
> der er nogle der ved om det også er muligt på en telmore forbindelse.

Det er det.

> Det skulle være TDC´s net der bliver brugt.

Ja, både ADSL og mobil.

> Syntes at havet læst noget med at den bare skulle hedde: anews.tele.dk
> eller noget i den stil kan det passe?

Den hedder news.tele.dk og er uden login.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-09 17:03

Lars Jørgensen - 2760 skrev:

> Et andet spørgsmål er om der er nogle der ved om det er muligt at beholde
> din mail adresse hos yousee når man opsiger sit abonement?

Ifølge deres betingelser er det ikke noget du kan regne med, men
ifølge tidligere brugere så fungerer den i årevis alligevel.
Ingen har vist fået den lukket. Mit gæt er at de ikke gider bruge
ressourcer på en oprydning som ingen praktisk betydning har.

Selv ville jeg ikke undgå det mikroskopiske mas med at ændre
opsætning for at undgå den lille usikkerhed.

--
Bertel