Køb af reservedel til Eheim pumpe -
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-09 18:32

Hej!

Jeg mangler en reservedel til en Eheim 1002 220 pumpe (propellen, pn
7445898). Den fåes til omkring en hund på nettet, men de vil alle sammen
(eller dem jeg har kigget på) have 75,- i porto, hvilket jeg nægter at give.

Nogen der kender et sted hvor portoen er lidt mere spiselig? Den kan jo
nemt sendes som brev.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JK

Dato : 22-07-09 17:10

> [...]
> give.
>
> Nogen der kender et sted hvor portoen er lidt mere spiselig? Den kan jo

kan nemt sendes som brev men hvis det ikke når frem har butikken et problem,
derfor vælger de nok pakkeløsningen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-07-09 18:28

Hej!

JK wrote:
> kan nemt sendes som brev men hvis det ikke når frem har butikken et problem,
> derfor vælger de nok pakkeløsningen

Ja, men leder efter en butik som vil tage chancen. Kender nogen een?

Det er i forvejen bare en stump plastic på en aksel, og for det lyder
175,- altså som meget. (Plus at den bare skal sælges bagefter alligevel ;)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-07-09 18:32

> Den kan jo nemt sendes som brev.

Sagtens - men det giver så en større risiko og større besvær.

Jeg har købt Eheim reservedele hos Akvarie West - og der kom også
pakkeporto på - men han gør opmærksom på at det er sådan fordi det er
nemmest for ham.

Men måske kan han overtales til at sende som brev - du kan jo spørge
ham - han har det meste på lager til Eheim.

http://www.akvariewest.dk/

Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-07-09 18:37

Hej!

Jan Vestergaard wrote:
> Men måske kan han overtales til at sende som brev - du kan jo spørge
> ham - han har det meste på lager til Eheim.

Det var faktisk der jeg havde kigget. Kunne da prøve at høre ham ad.

--
Mvh, Kim Voss Schrader