Et mini-netværk og problemer ?
Fra : Jørn

Dato : 17-07-09 18:33

Hej gruppe !
Jeg har et lille bitte netværk, bare bestående af indtil videre 2-PC'er jeg
har koblet til forløbligt.
Det ser sådan ud!

En DLink router DL 524 helt ny bare 2mdr,
En ældre XP-pro maskine
En ganske ny Vista 32 bit maskine ½ år gammel

Jeg har bedt begge maskiner at dele de ønskede mapper
Men jeg får ikke noget resultat ud af det ,, der bliver blandt andet sagt
"Du har ikke tilladelse bla.bla"
Er der nogen der har et link eller andet (gerne på dansk) der kan give et
billede af det, jeg burde have gjort, det er ikke på tale nu, men routeren
har en trådløsudgang, det senere er meningen skal bruges.
Det var en ordentlig omgang, håber her sidder en fix hoved
Jane

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 18-07-09 11:21

"Jørn" <Guitardiv1@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har bedt begge maskiner at dele de ønskede mapper
> Men jeg får ikke noget resultat ud af det ,, der bliver blandt andet sagt

Har du husket at melde dem i samme workgroup?

Mvh.

Martin

Fra : Jane

Dato : 09-08-09 08:03

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Jørn" <Guitardiv1@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du husket at melde dem i samme workgroup?
>
> Mvh.
>
> Martin

Det hjalp Martin,, samt denne meget fine side på nettet
www.hjemmesideskolen.dk sikkert ikke tilladt at linke,, men den var Just
akurart 'Hjælpen' der skulle til.
Jane