hypnose./ slette personer?
Fra : Per H

Dato : 15-05-09 14:55

Kan man ved hjælp af hypnose få fjerne /slettet/ glemme nogle
personer som man i mange år har tænkt for meget på, og som sætter
negativ tanker igang.??

per

Fra : Rado

Dato : 19-05-09 16:35

On Fri, 15 May 2009 15:55:01 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Kan man ved hjælp af hypnose få fjerne /slettet/ glemme nogle
>personer som man i mange år har tænkt for meget på, og som sætter
>negativ tanker igang.??

Prøv evt. det her:

http://www.instant-hypnosis.com/hypnosis/

Jeg var selv lidt skeptisk men prøvede så en af dem for at se hvad det
var, og blev positivt overrasket. Jeg har selv en del erfaring med den
slags teknikker og det her er meget professionelt lavet. Og så er der
iøvrigt 90 dages pengene tilbage garanti hvis ikke det virker for en,
så der er intet at tabe ved at prøve.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Per H

Dato : 20-05-09 15:42

On Tue, 19 May 2009 17:35:04 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Prøv evt. det her:
>
>http://www.instant-hypnosis.com/hypnosis/

på engelsk, fatter jeg ikke så meget af desværre.

per