NAS HD på nettet
Fra : Per Andreasen

Dato : 22-06-09 17:23

Jeg har anskaffet mig en NAS HD, som giver mulighed for at skaffe access til
private filer, når man sidder på en fremmed computer. Jeg har dog ikke
rigtig haft held med det. Når jeg kobler på LAN - ip 192.168.1.34 går den
glat igennem, men når jeg forsøger mig ude på det store net og derfor bruger
min eksterne IP-adresse 89.150.xxx.xxx kan jeg ikke få adgang. Jeg bliver
mødt af et krav om brugernavn og adgangskode, og selvom jeg indtaster de
sædvanlige informationer, som giver mig adgang til computeren, så sker der
ikke noget. Forkert kode. Adgang nægtet. Kan det være fordi jeg kører
XP-Home Edition og ikke XP PRO?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Max

Dato : 22-06-09 17:51

Hej Per

> [...]
> giver mig adgang til computeren, så sker der ikke noget. Forkert
> kode. Adgang nægtet. Kan det være fordi jeg kører XP-Home Edition og

Har du lukket portene op i din router ?

--
Mvh Max