Log hændelse ?
Fra : Is

Dato : 20-06-09 20:10

Hej

(Jeg har også startet tåden "Fejl finding?")

Er der et sted hvor jeg kan læse om hvordan, og hvilke hændelser jeg
kan logge?
det er en asp side, og jeg anvender access db.

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 00:49

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan logge?
> det er en asp side, og jeg anvender access db.

http://www.w3schools.com/asp/coll_servervariables.asp

Bjarne

Fra : Is

Dato : 21-06-09 22:08

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> "Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en
meddelelse

> http://www.w3schools.com/asp/coll_servervariables.asp
>
> Bjarne

Tak for det, jeg havde også selv fundet frem til den side.

Men hvad kan så være interesant at logge, for at finde frem til
årsagen til de fejl "gæsterne" oplever på mine svar sider ???

Jeg er begyndt med:
strLog("ip") = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
strLog("browser") = Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT")
strLog("tid") = now()
strLog("sted") ="svar01 indlæst"

Men kan jeg også få logget de fejl meddelser "gæste" evt får under
besøget??

Erik Isager

Fra : Is

Dato : 22-06-09 19:13