Killing der gemmer sig
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-06-09 19:43

Hej

Jeg faldt lige over denne video af en killing der gemmer sig:
http://www.youtube.com/watch?v=9wswE4fFvJ8

Jeg er imponeret - og mon ikke de lige tjekker hvor katten er før de
smider sig i sofaen næste gang?

God søndag aften, Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-06-09 19:58

In news:uzlc1bf85.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=9wswE4fFvJ8
>
> Jeg er imponeret - og mon ikke de lige tjekker hvor katten er før de

Det er helt utroligt hvor de misser kan gemme sig. Skæg lille video

> God søndag aften

Det samme til dig og familien.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan F

Dato : 22-06-09 03:38

> Hej
>
> Jeg faldt lige over denne video af en killing der gemmer sig:
> http://www.youtube.com/watch?v=9wswE4fFvJ8

http://www.youtube.com/watch?v=TWwBdY1Yglg&feature=related

Ikke så bange endda . . .