Skærme
Fijala 3554
Skærm problem.
Fra : Jacob [5260 Odense S~

Dato : 21-06-09 09:30

Hej gruppe

Jeg har en Fujitsu 19" fladskærm, som jeg har et problem med.

Skærmen tænder når den skal, men den viser kun billede i 3 sekunder, så går
den i sort.

Jeg prøvede med den anden strømforsyning. Der virkede skærmen som den skulle
i et kvarter, men så gik den i sort og alt er som før.

Nogle ideer eller er den kaput?

--
mvh Jacob [5260 Odense S]
Mailadressen er god nok som den er.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 21-06-09 18:58

Jacob [5260 Odense S] wrote:
> [...]
> Jeg prøvede med den anden strømforsyning. Der virkede skærmen som den skulle
> i et kvarter, men så gik den i sort og alt er som før.

Du kan jo prøve at åbne den og se om der er nogle kondensatorer, som
buler udad eller lækker noget brunt stads.
Hvis der er, så er det "bare" at skifte dem.

Fra : Jacob [5260 Odense S~

Dato : 22-06-09 11:23

Jens C. Hansen wrote:

> Du kan jo prøve at åbne den og se om der er nogle kondensatorer, som
> buler udad eller lækker noget brunt stads.
> Hvis der er, så er det "bare" at skifte dem.

Jeg prøver lige at tjekke.
Takker for svaret.