Klatretræ
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 19-06-09 12:17

I tirsdags fik jeg mine SP-penge. Samme dag bestilte jeg dette klatretræ:
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts/large/98034

I dag, fredag, modtog jeg det. I fin fin stand. Og med røde hænder, knækkede
negle og ømme fingre, har katten nu fået rejst sit nye legetøj.

Jeg har sprayet godt med katnip på det, og serveret hans daglige malt på een
af hylderne, og nu ligger han så på den nederste afsats og sover. Og jeg
sidder med et stort smil på.

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-06-09 12:47

In news:4a3b7397$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Pernille Højgaard <ph@praxis.invalid> typed:
> [...]
> på een af hylderne, og nu ligger han så på den nederste afsats og
> sover. Og jeg sidder med et stort smil på.

Jamen så tillykke da med det fine klatretræ, som helt sikkert vil være til
stor glæde for både dig og mis.

Kan du mon sende et billede til gruppen, så vi med egne øjne kan se hvor
stor en succés det er.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 19-06-09 17:14

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du mon sende et billede til gruppen, så vi med egne øjne kan se hvor
> stor en succés det er.

Samtidig med at jeg bestilte klatretræet, bestilte jeg oxo et kamera (Dog
ikke fra samme sted )

Så når kameraet ankommer, skal jeg nok spamme jer med billeder, af både træ
og katten

VH Pernille

Fra : Kate

Dato : 19-06-09 16:28

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in

> I tirsdags fik jeg mine SP-penge. Samme dag bestilte jeg dette
> klatretræ:
> http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts/large/98034

Det ser også lækkert ud og endda ikke ret dyrt. Godt missekræet er glad
for det.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 19-06-09 17:12

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> Det ser også lækkert ud og endda ikke ret dyrt.

Nej, ca. 600 kr. inkl.. transport. Og det var nemt at samle.

VH Pernille

Fra : Michael Brock

Dato : 19-06-09 22:08

Lyder rigtigt dejligt