Skifte fra Nvidia til Ati
Fra : Peter

Dato : 19-06-09 14:15

Hej

Er der nogen der har kendskab til om det giver problemer at skifte fra
Nvidia til Ati.

Jeg tænker på fjernelse af drivere/ ny drivere

Os: Xp Home

Vh Peter

Fra : Infinity

Dato : 20-06-09 01:24

"Peter" <sorryno@replay.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nvidia til Ati.
>
> Jeg tænker på fjernelse af drivere/ ny drivere

Det bør gå problemfrit.
Sæt den ned i en lav opløsning, luk ned, skift kort, start op og ha den nye
driver parat.

--
/Infinity

Fra : Peter

Dato : 21-06-09 11:38

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det bør gå problemfrit.
> Sæt den ned i en lav opløsning, luk ned, skift kort, start op og ha den

Takker.

Nu skal jeg bare have leveret grafikfortet :)

Peter

Fra : J. E.

Dato : 22-06-09 16:49

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sæt den ned i en lav opløsning, luk ned, skift kort, start op og ha den nye driver
> parat.
>
> --

Så mener jeg da man netop beder om problemer ...

Jeg ville først afsinstallere alt nVidia software og gerne med
software beregnet til det.
Derefter fjernes kortet under enhedshåndtering og maskinen
lukkes ned og strøm afbrydes.
Gammel kort tages ud og nyt isættes hvorefter maskinen startes
op og drivere installeres til det efterfølgende.

Fra : skibber

Dato : 23-06-09 10:37

On 22-06-2009 17:49:12, "J. E." wrote:

> [...]
> Gammel kort tages ud og nyt isættes hvorefter maskinen startes
> op og drivere installeres til det efterfølgende.

Det er lige efter bogen.

/skibber

Fra : Peter

Dato : 23-06-09 16:22

"J. E." <of.post@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Gammel kort tages ud og nyt isættes hvorefter maskinen startes
> op og drivere installeres til det efterfølgende.

Så prøver jeg det.

Nasty fileremouver 0.72 er hentet.

Vh Peter