Søger andre der har en Bombay
Fra : TommyS

Dato : 16-06-09 05:59

Hej Gruppe

Jeg har ikke tidligere bevæget mig på denne gruppe, men da familien
har anskaffet sig et par katte synes jeg det måske var på tide.

Vi har fået fat i 2 bombays (hentet i Sverige) og jeg kunne da godt
tænke mig at vide om der er andre herinde der har denne race.

Til dem, der ikke kender racen er det oprindeligt en Blanding mellem
en brun Burmeser og en amerikansk korthår og er avlet til at skulle
ligne en mini-panter. Gyldne øjne og helt og aldeles sorte. Vores
hanner er en blanding af Brun Burmeser (mor) og Bombay (far), da der
stadig indføres frisk blod i racen ved at tilføre gener fra enten
burmeser eller amerikansk korthår (dog skal den ene forældre være en
bombay).

Så "ræk hånden op", hvis du har en Bombay.

mvh
Tommy

Fra : ager

Dato : 16-06-09 14:28

"TommyS" <tommyschou@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg sidder på hænderne da jeg "kun" har et par ragdolls og en skovkatte bl.,
men jeg er da nysgerrig.. lad os se dine pantere! ((-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : TommyS

Dato : 17-06-09 01:37

[snip]
> [...]
>
> Jeg sidder på hænderne da jeg "kun" har et par ragdolls og en skovkatte bl.,
> men jeg er da nysgerrig.. lad os se dine pantere! ((-;

Jeg har uploadet et par billeder her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=2247&folder=1581&limit_start=0&limit_user=15

mvh
Tommy

Fra : ager

Dato : 17-06-09 12:19

"TommyS" <tommyschou@gmail.com> skrev i meddelelsen
[snip]
> [...]
> bl.,
> men jeg er da nysgerrig.. lad os se dine pantere! ((-;

lidt svært at se dem rigtigt, prøv at få snuppet et par gode billeder i
dagslys, så man rigtig kan se dem!
de ser ellers vold-flotte ud!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : TommyS

Dato : 17-06-09 06:58

On Jun 17, 1:19 pm, "ager" <b...@city.dk> wrote:
> [...]
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=22....
>

> lidt svært at se dem rigtigt, prøv at få snuppet et par gode billeder i

Ja de er ikke nemme at fange gode billeder af.. specielt ikke sådan et
par vildt aktive 4,5 måneders killinger, der er kulsorte. men skal
prøve at se om jeg kan fange nogen bedre billeder af dem. Nu det med
dagslys.. ja johh. udekatte er de jo så ikke. hehe. Har ikke fået
lavet en flugtsikker terrasse til dem endnu. Men de har da været ude
og spadsere rundt i sele.

mvh
Tommy

Fra : ager

Dato : 17-06-09 15:58

> [...]

dagslys.. ja johh. udekatte er de jo så ikke. hehe. Har ikke fået
lavet en flugtsikker terrasse til dem endnu. Men de har da været ude

nårhh men en dagligstue med godt lys kan også gøre det (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : TommyS

Dato : 18-06-09 01:19

On 17 Jun., 16:58, "ager" <b...@city.dk> wrote:

> [...]
> og spadsere rundt i sele.
>
> nårhh men en dagligstue med godt lys kan også gøre det (-;

Hej igen

Fik lige taget et enkelt fornuftigt billede på en lille havetur. :)

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Verndroid&picnumber=11207

mvh
Tommy

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-09 10:39

In news:32f6db06-f5d9-4917-86e2-2fa83191c96d@t11g2000vbc.googlegroups.com,
TommyS <tommyschou@gmail.com> typed:

> Hej igen
>
> Fik lige taget et enkelt fornuftigt billede på en lille havetur. :)

> [...]

Hvor er han dog dejlig og smuk. En rigtig lille minipanter.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 18-06-09 16:05

"TommyS" <tommyschou@gmail.com> skrev i meddelelsen
Fik lige taget et enkelt fornuftigt billede på en lille havetur. :)

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Verndroid&picnumber=11207

Se det var meget bedre! (-;
og sikke dog en smuk panter, virkelig smuk ((-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Kate

> [...]