Hjælp til Datagrid, VB2008
Fra : olesen

Dato : 16-06-09 00:58

Hej

Er jeg lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe....

Jeg har lidt problemer med at få formateret en DataGrid....

Kan I hjælpe mig lidt på vej...?
Jeg kunne godt tænke mig at kunne justere kolonne bredde på de to
( Varenr antal Antal )

Koden jeg bruger i dag har jeg lige klippet ind.

mvh.
MOL

Private Sub VisData()

Dim strSQL As String

Try

strSQL = "SELECT Varenr, Antal FROM tbl_Status WHERE
Varenr ='" & strVarenr & "' AND Location ='" & strLokation & "' ORDER
BY ID DESC"

DataGrid_front.DataSource =
dbComponent.DBQuery_Dataset(strSQL).Tables(0).Copy()

Catch ex As Exception
MsgBox("Kan ikke vise data!" & vbCrLf & ex.Message)
End Try

End Sub

Public Function DBQuery_Dataset(ByVal strSQL As String) As DataSet

Dim dsRooms As DataSet
dsRooms = New DataSet

Try
mySqlCommand = New SqlServerCe.SqlCeCommand(strSQL,
mySqlConnection)
mySqlCommand.CommandType = CommandType.Text
mySqlDataAdapter.SelectCommand = mySqlCommand

mySqlDataAdapter.Fill(dsRooms)

mySqlDataAdapter.Dispose()

Return dsRooms
Catch ex As Exception
Return dsRooms
MsgBox("Der opstod en fejl, kan ikke vise dataset!" &
vbCrLf & ex.Message)
End Try

End Function