Underligt problem
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 21:05

Hej

Jeg kan af en eller anden grund ikke bruge
IF rs("id") = Request.Querystring Then
lol="sjovt"
Else
lol="kedeligt"
End if

det har jeg sat ind i en loop, men der sker ingen reaktion SELVOM rs("id")
er = Request.Querystring("id").
rs("id") er int.

Håber en eller anden kan lure problemet..

Hilsen Anders

Fra : Christian Kragh

Dato : 15-06-09 21:35

> [...]
> End if
>
> det har jeg sat ind i en loop, men der sker ingen reaktion SELVOM rs("id")

Prøv at sætte ("id") efter Request.Querystring ;)

Ellers sæt & "" efter hver af de 2 variabler...:

IF rs("id") & "" = Request.Querystring("id") & "" Then

Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-06-09 00:55

"Anders Mikkelsen" <anders.mikkelsen[snabela]fixgroup.dk> wrote:

> er = Request.Querystring("id").
> rs("id") er int.
>
> Håber en eller anden kan lure problemet..

Du skriver det næsten selv, du sammenligner en streng og et tal.
Prøv med:
IF rs("id") = cInt(Request.Querystring) Then

Stig Johansen

Fra : Is

Dato : 18-06-09 23:28

"Anders Mikkelsen" <anders.mikkelsen[snabela]fixgroup.dk> skrev i en
meddelelse news:4a36a970$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> er = Request.Querystring("id").
> rs("id") er int.
>
> Håber en eller anden kan lure problemet..

Nu er det ikke noget jeg er særlig stiv i, men er det ikke fordi du
mangler noget efter:
Request.QueryString

skal din QueryString ikke ha et "navn"
som feks