Grundlæggende hackningsforebyggelse
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-09 20:58

Hej..

Har i nogle forslag til hvilke ting man bør erstatte osv. i sin database for
at undgå hackning. Her tænker jeg f.eks. /n (som jeg ikke ved hvordan
virker) og /r.

Hilsen Anders

Fra : Stig Johansen

Dato : 14-06-09 10:03

"Anders Mikkelsen" <anders.mikkelsen[snabela]fixgroup.dk> wrote:

> Har i nogle forslag til hvilke ting man bør erstatte osv. i sin database
> for at undgå hackning. Her tænker jeg f.eks. /n (som jeg ikke ved hvordan
> virker) og /r.

Du skal bare bruge parameterized quyeries, så er den ged barberet.

Hvis du kigger tilbage i gruppen, vil jeg tro der er en del eksempler på
det.

Stig Johansen