Sims3 og grafik?
Fra : RK

Dato : 14-06-09 13:32

Jeg er ligeså forvirret som Claus Rasmussen i en tidligere tråd!
Min datter har også fået sims3. PC'en er en DELL optiplex GX270 (Service tag
B9KKX0J)
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan opgradere til et grafikkort som
gør det muligt at køre Sims3?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 14-06-09 14:12

"RK" <at@at.at> skrev i meddelelsen
> [...]
> tag B9KKX0J)
> Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan opgradere til et grafikkort
Et low profile AGP kort der mindst understøtter pixelshader 2.0
F.eks
http://www.club-3d.com/products/products_ending_page_7_with_id.cfm?product_id=151
Links til forhandler:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=472525&Specs=true

Mogens

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-06-09 14:26

On Sun, 14 Jun 2009 14:32:27 +0200, RK wrote:

> [...]
> B9KKX0J)
> Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan opgradere til et grafikkort

Det kan du. Din maskine har AGP, så du har samme muligheder som Claus.

--
Lasse Jensen

Fra : RK

Dato : 14-06-09 16:31

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan du. Din maskine har AGP, så du har samme muligheder som Claus.
>
> --
> Lasse Jensen

Tusind tak!