Kattepassere i Århus
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 11-06-09 14:31

Jeg har fået sommerferie i uge 34 og vil en tur til Dublin. men nu er
problemet at de 2 som normalt passer katte begge ikke kan og så er jeg i
noget af en knibe.
Er der nogen herinde der kender nogen som ha lyst til at passe 3 dejlige
katte i en uge i sommerferien? Jeg kan ikke betale så meget for det, men
kan så til gengæld betale med at være kattesitter for pågældende hvis
der er behov for det. Foreslå ikke pension for det er økonomien desværre
ikke til. Håber nogen vil hjælpe!

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 11-06-09 21:03

Elsebeth Frederiksen <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> wrote in

> [...]
> kattesitter for pågældende hvis der er behov for det. Foreslå ikke
> pension for det er økonomien desværre ikke til. Håber nogen vil

Desværre kan jeg ikke selv hjælpe da jeg bor på Sjælland, men idéen med
at bytte pasning er rigtigt god. Jeg gjorde det gennem mange år med en
veninde da jeg boede ved Kbh. Desværre blev det sværere at få hende til
at passe mine da hendes egen afgik ved døden. Nu bor jeg så langt fra
dem jeg kender at problemet igen er meget nærværende.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-06-09 21:40

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan så til gengæld betale med at være kattesitter for pågældende hvis
> der er behov for det. Foreslå ikke pension for det er økonomien desværre

Prøv at gå ind på www.kattegale.dk - der er der måske nogen, der kan hjælpe
dig.

mvh Eva