Katten i sækken....
Fra : Stig Johansen

Dato : 11-06-09 10:14

Hej Alle.

Har man ikke altid snakket om at købe 'katten i sækken' ?

I denne forbindelse er der dog ikke tale om at købe 'katten i sækken', men
at Twix syntes det var en rigtig god idé at indtage positionen.

Straks man lægger en rygsæk, skal den indtages, og undersøges:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11202
og:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11203

Måske, måske ikke, løser det Allan's transportproblem :)

Stig Johansen

Fra : Allan G

Dato : 11-06-09 14:43

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske, måske ikke, løser det Allan's transportproblem :)

Hæhe det er da nogle dejlige billeder du har fået taget der.
Min ene transportkasse bliver flitigt brugt som hule når den bare står.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 11-06-09 21:01

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> Min ene transportkasse bliver flitigt brugt som hule når den bare
> står.

Mowgli har været til dyrlægen 3 gange indenfor de seneste 3 uger, 2x
pga bidsår efter at have forladt haven uden at få lov og en gang fordi
han reagerede kraftigt overfor den indsprøjtning han havde fået anden
gang vi var afsted. At katten ligner noget der er løgn er en ting, med
barberet bryst, hale og nakke. En anden ting er at nu når jeg tager
transportkassen ned fra hylden så begynder han allerede brummepibe og
miawe ynkeligt. Han bryder sig ikke om det den symboliserer mere. Før
alt dette undersøgte han den gerne, men både den i bryggerset og de 2 i
skuret undgår han nu helt.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ragna

Dato : 12-06-09 09:27

Kate skrev:
> [...]
<pga bidsår efter at have forladt haven uden at få lov og en gang fordi
>han reagerede kraftigt overfor den indsprøjtning han havde fået anden

Stakkels Mowgli!
I den situation ville man ønske, at man kunne forklare dem, hvorfor de skal
blive i haven....
.....for desværre lærer de ikke noget af de skrammer, det giver på deres
uatoriserede udflugter.

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Kate

Dato : 13-06-09 11:37

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> hvorfor de skal blive i haven....
> ....for desværre lærer de ikke noget af de skrammer, det giver på

Ja, og også kunne forklare dem at det er for deres egen skyld at man
stopper medicin i dem. Ikke fordi han er svær at give medicin, men han
kan fornemme hvornår jeg gør klar og så fordufter han ind under sengen
eller andre steder. Som regel forsøger han kattelemmen, men der er jeg
hurtig for den er naturligvis lukket inden klargøringen

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 11-06-09 20:57

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Måske, måske ikke, løser det Allan's transportproblem :)

Hahaha, kan lige se det for mig. Allan med en rygsæk på med 2
kattehoveder stikkende ud

--
Kate

gerne ældre.