Skaller i nærheden af København
Fra : Erik

Dato : 09-06-09 09:40

Hejsa
Jeg ville høre om hvor man kan fange skaller nærheden af københavn. Hvor det
ikke kræver andet end et statstegn eller SU/Ffiskerings adgang?

Det må gerne være et noglelunde sikkert spot. Så ungerne synes det er
sjovt

På forhånd tak
Erik

Fra : Gonzo

Dato : 10-06-09 20:20

hvis du er lidt nord for kbh er der voldgravene omkring Charlottenlund
fort,, jeg mener at have læst et sted at der er frit fiskeri der..
eller er der også utterslev mose og gentofte sø !!

Jan

Fra : Steen Christensen

Dato : 15-06-09 22:27

Den Tue, 09 Jun 2009 10:39:35 +0200 skrev Erik:

> Jeg ville høre om hvor man kan fange skaller nærheden af københavn. Hvor
> det ikke kræver andet end et statstegn eller SU/Ffiskerings adgang?

Jeg har tidligere haft held i mølleåen ved Frederiksdal lige ovenfor
stemmeværket bag ved turbådene. Masser af skaller (120 på et par timer
med modhageløse kroge, så de var nemme at pille af). Jeg kan dog ikke
huske om det var orm eller brød/dej.

Let at komme til. Man kan sidde på en skammel direkte ved kanten.

Steen Christensen
Tourinnes-la-Grosse, Belgien