Elektronisk kattelem til microchippede kat~
Fra : HSLK

Dato : 08-06-09 12:22

Hejsa

jeg fandet den her på forsiden af http://www.mypets.dk/
er der nogle der ved om den virker ???

knus Henriette.

Nyhed: Elektronisk kattelem til microchippede katte

- Et gennembrud indenfor design af kattedøre - nu har katten sin egen
nøgle til huset uden at være afhængig af halsbånd og tunge magnet
vedhæng...

Denne smarte kattelem genkender microchippen i kattens nakke og åbner
kun lemme for den. Kattelemmen fungerer med op til 32 forskellige
kattes microchips på een gang. Simpel at installere og betjene.

Normalpris kr. 1.149,-

Introduktionstilbud lige nu kr. 995,-

Fra : Allan G

Dato : 09-06-09 15:07

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lemme for den. Kattelemmen fungerer med op til 32 forskellige kattes
> microchips på een gang. Simpel at installere og betjene.

Hej Henriette
Det ser smart ud, den ide har nu været på markedet længe.
Men det har altid været et problem at aflæse RFID chippen, så dem jeg har
set er meget lange.
Ja kattene skal nærmest gennem en tunnel før det virker.
Det kan værer de har løst det problem, eller den virker ikke.

Jeg hører også gerne om der er nogle der kender til den.
Selvom mine kun må komme ud i min have.

Mvh Allan