Dykkerudstyr til salg
Fra : dellgren

Dato : 07-06-09 04:57

Hej
Jeg sælger alt mit dykkerudstyr.

Se følgende link: http://pictures.dellgren.eu/#12.0

Hvis noget har jeres interesse så send mig en mail.

// Jens Dellgren

Fra : Jan Birk

Dato : 07-06-09 15:23

Hej Jens,

> Hvis noget har jeres interesse så send mig en mail.

Jeg kunne godt bruge et af kompasserne. Hvor er tingene rent geografisk?

På forhånd tak

Jan Bir

Fra : Seerup

Dato : 07-06-09 16:58

Kunne nemt være interesseret i bagpladen, hvis prisen er som på fotoet.

Seerup

Fra : Fpless

Dato : 08-06-09 15:32

Kære Jens

DUI 350; hvor mange dyk i den og hvornår er den købt?
Og kan det passe du bor på Fyn?
Mange hilsner

Flemming Pless
flemming@pless.com

Fra : TT

Dato : 10-06-09 07:19

"dellgren" <jens@dellgren.eu> wrote in message
Hej
Jeg sælger alt mit dykkerudstyr.

Se følgende link: http://pictures.dellgren.eu/#12.0

Hvis noget har jeres interesse så send mig en mail.

// Jens Dellgren

Har du solgt stage flaskerne ??

-Torben

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 10-06-09 04:56

On 7 Jun., 12:57, dellgren <j...@dellgren.eu> wrote:
> Hej
> Jeg sælger alt mit dykkerudstyr.
>
> Se følgende link:http://pictures.dellgren.eu/#12.0
>
> Hvis noget har jeres interesse så send mig en mail.
>
> // Jens Dellgren

Syntes nok dit navn ringede en klokke:

http://tekdyk.dk/medlemmer/dellgren.html

Af ren nysgerrighed vil du fortælle hvorfor du sælger alt ?

Måske du skulle smide din anmodning op på dykker-forum.dk, der er
noget mere aktivitet der.

/Sune