Sortering i Excel
Fra : O. Skjold

Dato : 06-06-09 23:29

Kære NG

Har et problem med Excel 2003:

Jeg har en projektmappe hvor jeg sorterer en kolonne med numeriske værdier
stigende, Excel tilbyder selv at "udvide markeringen". Så langt så godt.

Problemet opstår hvis jeg kopierer nogle rækker fre denne mappe til en ny
tom projektmappe og igen vil sortere en kolonne. I dette tilfælde vil Excel
ikke udvide markeringen. Hvorfor er der forskel om rækkerne er i det ene
eller andet ark? Hvad gør jeg galt?

Er der evt. et sted på nettet hvor der kan læres mere om sortering i Excel.

Pft.

--
Mvh.
O. Skjold / Odense