trådløst fryser kortvarigt ved spil ?
Fra : Per

Dato : 07-06-09 12:29

Hej ng !

JEg har netop købt mig en ny trådløs router:
http://politiken.dk/tjek/digitalt/testdigitalt/testcomputer/tcomputerartikel/article529930.ece

Og den fungerer rigtig godt og meget hurtigt til internet, Skype mail osv.

Jeg har dog et problem, når jeg spiller AAO (Americas Army Operations).

Den kører som udgangpunkt fint til spillet - jeg har lav ping værdi - men
det er som om den fryser min "spiller" ca. hver 2. minut. Det står på i ca
5-10sekunder og så kører den videre igen intet var hændt.

Man kan ikke flytte spilleren når det står på.

Hvad kan det være ?

Jeg har en ultra hurtig forbindelse - og kører 30 mb op og ned på den
trådløse del. Den gjorde ikke nævnte på min gamle router.

Nogen ideer ?

mvh. Per

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-06-09 19:49

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

<snip>

> Jeg har en ultra hurtig forbindelse - og kører 30 mb op og ned på den
> trådløse del. Den gjorde ikke nævnte på min gamle router.
>
> Nogen ideer ?

Der er noget andet udstyr på 2,4 GHz båndet der forstyrrer med jævne
mellemrum, ca hver 2. minut?

Du bruger en bærbar og har den på skødet, og skifter stilling lidt ca
hver 2. minut?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Per

Dato : 07-06-09 20:09

Axel Hammerschmidt wrote:
> [...]
> mellemrum, ca hver 2. minut?
>
> Du bruger en bærbar og har den på skødet, og skifter stilling lidt ca

Hey Axel !

Det er et godt bud, men det er på en stationær og den flytter sig ikke ud af
flækken.

Og der er kun ca. 3 meter fra router til netkortet......

mvh. Per

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-06-09 21:47

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

<snip>

> Og der er kun ca. 3 meter fra router til netkortet......

Derfor kan din WRT160N godt blive forstyrret af andet udstyr der osse
bruger 2,4 GHz båndet. Det er ikke nogen god løsning du har valgt, med
den høje internethastighed du har.

Bedre havde nok været:

http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30333/96/