Front Page 2003
Fra : Ole Skov

Dato : 08-06-09 16:51

Jeg har store problemer med opdatering i F.P. 2003.
Problemerne opstod efter mit Webhotel overgik til FTP. istedet
for HTTP.
Når jeg redigerer www.skovsantik.dk og udgiver siderne kommer
fælles kanter ofte med flere gange, og ofte udgives kun fælles
kanter mens øvrigt indhold forsvinder.
Eksempel på side med dobbelt fælles kant:
http://www.skovsantik.dk/stel%20hvide%20bg%20kgl.htm

Er der nogen der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Viggo

Dato : 16-06-09 17:42

"Ole Skov" <mail@skovsantik.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fælles kanter ofte med flere gange, og ofte udgives kun fælles
> kanter mens øvrigt indhold forsvinder.
> Eksempel på side med dobbelt fælles kant:

Hej,
Er det ikke fordi udbyderen ikke understøtter Frontpage Etensions længere?
I så fald er der en del funktioner, du ikke kan bruge mere.
Venlig hilsen
Viggo