Nem FLV player med MySQL load
Fra : kasper

Dato : 07-06-09 14:39

Heey allesammen :D

Jeg ville bare vide om der er en måde så man kan loade ens FLV
filer ind i en player så flv filen ikke kan findes.
så playeren går ind i MySQL databasen og selv finder link til FLV
filen i databasen?

//Kasper Helsted

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-06-09 22:02

kasper wrote:
> Jeg ville bare vide om der er en måde så man kan loade ens FLV
> filer ind i en player så flv filen ikke kan findes.
> så playeren går ind i MySQL databasen og selv finder link til FLV
> filen i databasen?

Lige så snart din player requester FLV-filen (uanset hvordan den så har
fået fat i URL'en), ja, så kan man med helt simple metoder (fx plugin i
Firefox) se URL'en til FLV'en alligevel.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk