pserver.exe frakobler mine netværksdrev
Fra : Mogens Lyngshøj

Dato : 31-07-01 12:35

Jeg har det drilske problem at jeg er ved at sætte printservices op på en
gammel 3.12 server. Printeren sidder på en Win98 arbejdsstation som køre
client32(v.33). Men når jeg starter pserver.exe op frakobles mine mappede
netværksdrev (mappet via loginscript).

Nogen der ved hvad der går galt ?

MVH. Brian Hemsetdt (På en anden mands computer)

Fra : Erik Klausen

Dato : 01-08-01 09:20

"Mogens Lyngshøj" wrote:

> [...]
> client32(v.33). Men når jeg starter pserver.exe op frakobles mine mappede

Du prøver at starte printserveren på en arbejdsstation. Det kan man muligvis
godt, men det normale er at have printserveren på Novell serveren, og så køre
NPRINTER.EXE på arbejdsstationen.

mvh.
Erik Klausen