Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor blev min SP af?
Fra : Brian H

Dato : 02-06-09 13:03

Da jeg d.3/3-09 tjekkede værdien af min SP var den ca 11k, men nu har jeg
netop modtaget et brev hvor der står knap 7k i værdi.
Hvem kan forklare hvor pengene blev af?

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-06-09 13:25

Brian H wrote:

> Da jeg d.3/3-09 tjekkede værdien af min SP var den ca 11k, men nu har
> jeg netop modtaget et brev hvor der står knap 7k i værdi. Hvem kan
> forklare hvor pengene blev af?

Hvor checkede du den 3/3? Hos ATP (online/telefonisk) eller i den seneste
papiropgørelse som du har modtaget fra dem?

Uanset hvad er forklaringen kursbevægelser på de aktiver, som dine penge
er investeret i. Hvis forskellen er 4k, må du have checket med seneste
papir opgørelse fra ATP (i mit tilfælde var forskellen ca 30% til seneste
opgørelse som vist var ultimo 2007).

--
Jesper Lund

Fra : Brian H

Dato : 02-06-09 14:41

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i meddelelsen

> Hvor checkede du den 3/3? Hos ATP (online/telefonisk) eller i den seneste
> papiropgørelse som du har modtaget fra dem?

Oprettede mig på E-Boks.dk og fik straks en opgørelse fra ATP. Det var
sikkert en opgørelse fra før F-krisen.

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-06-09 14:52

Brian H wrote:

> Oprettede mig på E-Boks.dk og fik straks en opgørelse fra ATP. Det var
> sikkert en opgørelse fra før F-krisen.

Check datoen, den står sammen med beløbet. Min seneste opgørelse i e-boks
er per 1/1-08.

--
Jesper Lund