musvitunger 2009
Fra : Ingrid & Hans

Dato : 31-05-09 10:38

jeg var ved Ølsemagle Revle i aftes og der observerdee jeg årets første
Musvitunger
eller har andre også set unger i år ?????
hilsen
Ingrid Sørensen

Fra : Max

Dato : 31-05-09 11:34

Hej

> eller har andre også set unger i år ?????

Hvis du mener fugleunger generelt, ja så har vi haft
skov- og gråspurveunger de sidste 2 uger i haven.

--
Mvh Max

Fra : Grethe Hoff

Dato : 31-05-09 12:47

"Ingrid & Hans" <softgen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Musvitunger
> eller har andre også set unger i år ?????

23. April tok vi disse bildene av 4 solsortunger i hekken tætt ved døren.
Alle uten en vokste opp, såvidt vi kunne se. Vi var meget forsiktig.
http://cegredesign.com/foto/news/news.htm
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK