Linter / Ostmark tur i weekenden 6-7 juni ~
Fra : mortenmurmann@gmail.~

Dato : 02-06-09 14:14

Hej,

1 ledig plads på dykkertur i weekenden (6-7 juni) til bl.a. Ostmark -
se nedenstående.....

Tilmelding til mig

********

Jeg har booket M/S Linter den 6. og 7. juni fra Falkenberg - 8 pers.
(http://www.linter.se)

Vi skal betale 8.400,00 Sek pr. dag inkl. 8 dykkere, 2 dyk. DET ER CA.
715 dkkr. pr. dag HVIS vi er 8 pers.- det er meget billigt!!! Vi skal
helst være 8 pers! Vi skal hver især betale for nitrox gas mv. (sidste
år var det 12 øre/liter ilt).

I skal have redundant luftforsyning. Jeg regner med max dybde på turen
til 36-40 meter. Der skal min stå CMAS 3* eller CMAS 2* med meget deko
erfaring, på beviset. Skal have dykket indenfor de sidste 2 måneder.

Jeg regner med/håber at vi kan tage 3 biler derop, kassevogn + 2
personbiler.

I skal have soveposer med og måske lagen og hovedpudebetræk hvis I er
sarte.

Der er toilet ombord, men hvis i skal i bad skal det ske i havn. Man
kan drikke vandet ombord, men de fleste foretrækker at have
vandflasker der fyldes i havnen med. Sodavand kan købes af båden og vi
tager nok også nogle øl og vand med.

De laver rigtig god mad på båden og der er altid nok af den ( 2 varme
og 1 koldt).

Jeg har sagt at Ostmark er et ønske, vi må se om vejret tillader det.
Ellers kan vi tale om hvilke andre vrag vi vil dykke på.

Ostmark
http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?wreckid=4582

Morten Murmann

Fra : TT

Dato : 03-06-09 06:50

<mortenmurmann@gmail.com> wrote in message
[...]

Øv for den, jeg er kun Padi dykker.... god tur til jer.

-Torben