Boesdal kalkbrud
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 11:31

Er der nogen der har dykket ved Boesdal kalkbrud for nyligt og ved om det
stadigvæk kræver en nøgle til bommen for at komme ned til vandet, eller er
der altid åbent.

Mere så vi ikke køre en time syd på, for så at konstaterer, at der er
lukket.

mvh

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 20:01

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der altid åbent.
>
> Mere så vi ikke køre en time syd på, for så at konstaterer, at der er

Jeg var der ved nytår, og der var bom for.
Men så vidt jeg ved er det muligt at få nøgle dertil, mod et depositum.

Mvh. Peter, Allerød Sportsdykkerklub Orca.

Fra : Ole Dreyer

Dato : 02-06-09 02:10

On 1 Jun., 21:01, "Peter Stenkilde" <pfs på lightship punktum dk>
wrote:

> Jeg var der ved nytår, og der var bom for.
> Men så vidt jeg ved er det muligt at få nøgle dertil, mod et depositum.
>
> Mvh. Peter, Allerød Sportsdykkerklub Orca.

Dykkede der i går. Fantastisk sigt, smukke farver. Der var ikke bom
for, da der var Pinsegudstjeneste i bruddet. Så undgå anden pinsedag -
bare så i ved det.
Men et par gode dyk. Bommen var åben pga kirken, men normalt er den
låst. Man kan dog slæbe gearet ned af skråningen. Ellers kan nøgle
lånes af Stevns Kommune, mod depositum, hvis man er en klub, og vil
sende dem en hilsen og en rapport om året. Sidste kontakte jeg havde
var med Inge Nielsen InNiel@stevns.dk
God fornøjelse