Bøjden strand feriepark hold jer væk
Fra : fido

Dato : 01-06-09 00:54

Hej alle,

jeg sætter lige denne brev i igen da jeg ikke har hørt fra TopCamp
så TopCamp er ikke noget med kvalitet, de er skide ligeglade med deres
kunder bare der kommer penge i kassen

mvh

Carsten Laurberg

Vi er en familie på 4, som har været på besøg hos Bøjden strand
feriepark
Jeg har i dag sendt et brev til TopCamp, og den har jeg også lagt med
her, til skræk og advarelse.

Kan stærkt fraråde besøg der, lejerchefen Per Blaabjergs blodtryk er
bare alt for højt for camping.

Brevet:

Campinggruppen TopCamp Danmark A/S
Skeelslundvej 99
9440 Aabybro

Vejen 15-07-2008
Klage vedr. TopCamp Bøjden strand ***** Feriepark.

Vi er en familie på 4, som en weekend i juni 2008 var på besøg på
Bøjden strand feriepark.
Vi følte alt var perfekt, så vi besluttede at komme igen i uge 29, og
aftalte med lejerchef Per Blaabjerg at reserver plads 292C som er en
Guld plads 8 (2 pladser der var lavet om til 1) og vi betalte Kr.
3408,00 for den uge.
Lørdag den 12-07-2008 kl. 12:00 mødte vi op som aftalt, vi fik kort
og
anvist pladsen.
Mandag den 14-07-2008 var vi alle 4 en tur i Fåborg. Da vi kom hjem
ca. kl. 17:00, så vi til vores store forbavselse, at der på VORES
plads 292C, var opstillet et telt mere.
Jeg kørte straks til informationen, for at høre hvad der var sket.
Jeg
spurte, om de ikke havde lavet en fejl, men straks farede Per
Blaabjergs kone op og nærmest skreg, at jeg ikke måtte have min
trailer på pladsen og de havde aldrig sagt, jeg skulle have hele
pladsen. Og hvis jeg ikke var tilfreds, så kunne jeg da bare skride.
Men hun skulle nok sende Per Blaabjerg ned til mig.
Chokket vendte jeg ned til vores plads, for at vente på, at Per
Blaabjerg skulle dukke op.
Det gjorde han da også efter kort tid med denne bemærkning: ”Du havde
nogle problemer” Jeg gik ud til ham og sagde, at jeg ikke kunne
forstå, at der var opsat et telt mere på vores plads. Det var nok til
at tænde kanonen. Per Blaabjerg råbte og skreg, at jeg havde fået den
plads som vi havde aftalt og han gad sku ikke høre på mig. Jeg kunne
bare skride inden en time, og hvis jeg ikke var væk, inden en time,

skulle han sku nok selv rive vores telt ned og smide os ud. Den
herre,
som boede nabo til på plads 293C stod og hørte på og sagde så, at han
også var blevet lovet hele pladsen, men Per Blaabjerg råbte bare til
ham, at han skulle holde sin kæft, og det gjorde han så. Medens han
råbte og skabte sig som en på 5 årig, stod han nærmest på tæerne af
mig. Og vores 2 små børn stod og hørte på dette og selvfølgelig blev
de meget bange.
Så kørte Per Blaabjerg igen og vi stod tilbage og snakkede lidt med
de
andre campister. Alle var dybt rystet over Per Blaabjergs opførelse.
Jeg tænkte så: Jeg prøver at køre op og snakke alene med ham, fordi
der måtte jo være en misforståelse, som vi skulle have rettet op på..
Det var så ikke en god ide! Per Blaabjerg sprang op fra stolen og om
på den anden side af skranken, hvor jeg stod, og begyndte at råbe og
skabe sig igen. Jeg følte mig truet og ringede 112. Medens jeg talte
med politiet, så råbte Per Blaabjerg mig ind i hovedet, at nu havde
jeg 30 min. til at skride, og det hørte politiet jo også, så de var
klar over der var noget galt. Jeg aftalte med politiet, de skulle
komme og hjælpe os ud fra pladsen, før Per Blaabjerg overfald os.
Jeg kørte så ned til min chokerede familie og fortalte om hændelsen.
Vi blev enige om at pakke sammen. Nogle af de andre campister hjalp
med at pakke og passe vores 2 børn, så vi kunne komme hurtigt væk.
Politiet ringede og sagde at de var langt væk fra stedet, og ville
gerne have telefon nummeret til pladsen for at tale med Per
Blaabjerg.
Det fik de og de ringede også tilbage til mig og fortalte at de havde
aftalt med Per Blaabjergs, at jeg kunne hente mine penge i
informationen. Politiet og jeg blev enig om, at de ikke behøvede køre
til pladsen, men jeg fik et mobil nummer til politiet, så jeg kunne
ringe hvis jeg fik problemer.
Vi blev færdig med at pakke og kørte op til informationen og fik en
konvolut med penge og bon. Jeg spurte, hvorfor jeg ikke fik alle mine
penge tilbage. Men det kunne jeg åbenbart ikke fordi jeg jo havde
været på pladsen i 3 dage. Jeg sagde, at det kunne jeg da godt
forstå,
hvis jeg selv hade valgt at rejse, men vi var jo blevet truet og
smidt
ud. Men ingen gad svare mig, så vi kørte chokerende væk derfra med
Kr.
2084,00.

Vores krav til TopCamp Bøjden strand ***** Feriepark:
1. Vi vil have alle vore penge retur Kr. 1324,00
2. En erstatning for at få ødelagt vores ferie
3. En erstatning for at vores datter havde mareridt i nat om
Per
Blaabjergs.
4. At TopCamp Bøjden strand ***** Feriepark får fjernet nogle af
deres
stjerner. Pga. den behandling vi har fået og for han over lejer
pladsen. Foldboldbanen var udlejet til telte, så der var ikke nogen
fodboldbane, og fordi der var så mange telte skulle man stå i kø ved
køkkenet og når man skulle i bad var der ikke noget varmt vand.

Jeg håber nu, at jeg hører fra jer igen, for det kan ikke være
meningen med 5 stjernet TopCamp.

Fra : Per H

Dato : 01-06-09 08:13

On Sun, 31 May 2009 23:53:36 -0700 (PDT), fido <tilbudet@gmail.com>
wrote:

>feriepark
>Jeg har i dag sendt et brev til TopCamp, og den har jeg også lagt med
>her, til skræk og advarelse.

Har den sag ikke tidligere været oppe og vende?

per

Fra : fido

Dato : 01-06-09 07:27

On 1 Jun., 09:12, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

>  Har den sag ikke tidligere været oppe og vende?
> --
>
> Mvh
>
> per

Jo det har den men da jeg ikke kan få nogen svar fra TopCamp, bliver
jeg jo nød til at advare jer andre om at tage til Bøjden strand
feriepark hos Per Blaabjergs for ´han er da et fjols af kaliber.

Fra : S.B.

Dato : 01-06-09 20:30

"fido" <tilbudet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

jeg jo nød til at advare jer andre om at tage til Bøjden strand
feriepark hos Per Blaabjergs for ´han er da et fjols af kaliber.

Jo tak, var selv der sidste år, kommer der heller ikke mere.
Magen til pengegrisk forretning skal man lede længe efter

Bl.a. skulle min datter og jeg have et spil minigolf, midt i det hele skulle
hun på toilet, og kunne så ikke komme tilbage på banen da de kræves en kode
for at gå gennem svingdøren, valgte så at løfte hende over hegnet indefra,
(jeg var blevet på banen) der kom han også farende og skældte ud, at valgte
man at forlade banen, så var det ny entre igen, synes det er lidt noget
pjat, at man ikke kan acceptere en 5 årig pige skal på toilettet, uden det
skal koste 50 kr. igen

Teltene på teltpladsen lå så tæt at de næsten kunne deles om pløkkene, hvad
gjorde at folk fik anvist de kunne parkere deres biler på boldbanen, da der
jo ikke var plads ved deres telt, og at ungerne kunne så ikke spille
fodbold, rørte åbenbart ikke Per synderlig meget.
(gad vide hvad brandmyndighederne havde sagt til det?)

For at være 5 stjernet kræves der at et vist antal pladser er over 120 m2,
det antal var der sikkert, men ingen der forhindre ham i at lade 3 enheder
campere på 2 sammenlagte pladser, 80 m2 er jo nok

Vi havde en komfort plads, problemet var at afløbet lå på naboes plads, som
desværre var en god ½ m. højere end vores, så at benytte det ville kun føre
til at køkkenvandet løb ud i brusekabinen, da det så var laveste punkt.

Rummet med udslagsvasken havde ikke afløb i gulvet, så ikke unormalt at der
stod 2 - 3 cm spildevand og soppede hvor man skulle stå.

Vejene er belagt med ral, og har i visse områder en ret kraftig stigning, så
man må forvente at når folk kom forbi med deres CV på krogen at de lavede
hjulspin op af bakken, hvad gav en "sjov" plingede lyd på ens bil, som pga
af pladsmangel kun kunne holde langs vejen.

Naboens strømudtag virkede ikke, hvad fik Per til at påstå det var deres
vogn der var noget galt med, at det så virkede når de lånte det udtag vi
brugte, gjorde ingen forskel, de kunne jo så låne et fordelerstik, så der
kunne komme to vogne på samme udtag, hvad gav det halve i ampere pr vogn at
bruge af. Samme fordelerstik blev også flittet brugt der hvor han havde
smidt 3 vogne på pladser beregnet til 2.

Ville amn bruge pladsen kogeplader, var det i med kortet og så blev man
trukket et beløb for det, hvad det udgjode i kr. ved jeg ikke, valge at
benytte dem i campingvognen i stedet for, havde betalt rigelig for støm
allerede.

Var man på resturant og spise, skulle man forvente at tjeneren der skulle
modtage penge for måltidet, godt midt mens man ventede på at betale, kunne
finde på at gå ud og begynde at snakke med kokken, og så var legeglad med at
man stod og ville af med penge.

Et af de huse der lå ved siden af campingpladsen, havde mistet deres
kattekilling, den havde Per bare givet til en campist der gerne ville have
den med hjem.

Man skal lede længe efter en plads hvor at går så meget op i ligegyldighed
og at få så mange penge krasset ind som muligt i den tid der nu er til det.
Mit råd er som fidos, hold jer langt væk fra den

Søren

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 16-06-09 09:39

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det.
> Mit råd er som fidos, hold jer langt væk fra den

Ha ha - jeg får næsten lyst til at campere der for at se "giraffen" .

Godt nok nogle frygtelige historier, I fortæller!

Kent.