anbefaling af god trådløs router
Fra : Per

Dato : 02-06-09 22:36

Hej Ng !

Jeg skal have mig en ny trådløs router - da min gamle Linksys ikke er helt
på toppen

Jeg har det her netkort: http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WMP110

og vil gerne have en Linksys igen.

Nogen der har nogen gode anbefalinger ? Jeg regner med at ofre max 500 kr.

mvh. Per

Fra : jos

Dato : 03-06-09 04:38

Per wrote:
> [...]
> og vil gerne have en Linksys igen.
>
> Nogen der har nogen gode anbefalinger ? Jeg regner med at ofre max
hvad med:
http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WRT110
synes som et udmærket match

finn

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-06-09 07:36

On Tue, 2 Jun 2009 23:35:47 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> Jeg har det her netkort: http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WMP110
>
> og vil gerne have en Linksys igen.
>
> Nogen der har nogen gode anbefalinger ? Jeg regner med at ofre max 500 kr.

Linksys har jo faktisk selv nogle anbefalinger på netop den side, du
linker til. (Højre kolonne, Work Best With).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 03-06-09 12:06

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Linksys har jo faktisk selv nogle anbefalinger på netop den side, du
> linker til. (Højre kolonne, Work Best With).

Dual band WRT610N?

Det mer' som den koster får OP da ikke nogen glæde af.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.