xp til linux
Fra : alt

Dato : 01-06-09 20:52

Hvordan forbinder man lettest en stationær der kører XOP og en bærbar
der kører linux. den stationær er forsynet med en usb-dim til bluetot,
Jeg formoder at bluetot er indbygget i en ny bærbar, men er ikke
sikker.
Jeg vil gerne forbinde de to men som i kan høre har jeg ingen forstand
på nætværk og slet ikke de forkortelser man mødes med når man sører
på google

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-06-09 17:52

On Mon, 01 Jun 2009 17:51:31 -0200, alt wrote:

> [...]
> Jeg vil gerne forbinde de to men som i kan høre har jeg ingen forstand
> på nætværk og slet ikke de forkortelser man mødes med når man sører

At brugen bluetooth til den slags er muligt, men absolut ikke den
nemmeste løsning. Hvad med wifi? Eller ethernet? Hvis bare én af
maskinerne er på nettet, så har du garanteret en router af en art.

--
Lasse Jensen