Hjælp Til BattleField 2142 og Punkbuster !~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 01-06-09 02:31

Hejsa....

Hvad ka jeg gøre for at løse problemmet med følgende fejl ????

"PB - Corrupted Packet Flow" ......

Har prøvet og geninstaller Battlefield 2142 og Punkbuster , men det hjalp
nade en skid... øv altså....

Hvad er årsagen til det fis med "Corrupted Packet Flow" ??????

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-06-09 00:31

Lars Skov Jensen skrev:
> [...]
> nade en skid... øv altså....
>
> Hvad er årsagen til det fis med "Corrupted Packet Flow" ??????

at man køre med en outdatet pb hvor der er fejl i. Opdater din pb med
pbsetup.exe fra pb's hjemmside og installer pb servicen også fra pb's
hjemmeside.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Klaus G.

Dato : 02-06-09 16:06

> at man køre med en outdatet pb hvor der er fejl i. Opdater din pb med
> pbsetup.exe fra pb's hjemmside og installer pb servicen også fra pb's
> hjemmeside.
Jeg har prøvet, dog i CoD4, at ens PB går i ged simpelthen. Og det hjælper
ikke at køre updateren. Man er nød til at køre uninstalleren først. For at
uninstall, så skal du hente "pbsvc.exe", hvorfra ved jeg ikke helt. Har den
bare til at ligge og kan ikke huske hvor jeg fandt den, men jeg går stærkt
ud fra at den kan findes på pb's hjemmeside, eller kan google helt sikkert.

Næste skridt er så at køre pbsetup.exe som så installere PB fra ny af.

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-06-09 18:54

Klaus G. skrev:
> [...]
>
> Næste skridt er så at køre pbsetup.exe som så installere PB fra ny af.

Prøv at læs hvad han skrev, han havde netop prøvet at uninstalle det
hele og install det igen. Desuden uninstaller pbsvc.exe ikke pb men kun
pb servicen (pnkBstrA & pnkBstaB). Denne service er ikke installeret fra
start af med 2142, men er noget der er kommet til senere. Det er jo lidt
svært at uninstall noget der ikke er installeret. Dog vil denne blive
installeret automatisk, hvis ens pb er up2date når man joiner en server
med pb enablet. Har selv både 2142 delux, samt standard udgaven og ingen
af dem installeres med pb servicen.

Men nu ved jeg der på et tidspunk i BF2 og BF2142 var en fejl i pb hvor
alle fik pakke flow fejlen og delux edition kan meget vel været leveret
med den ergo outdatet pb. Det første man gør når man har installeret
BF2142 er at install pb servicen pbsvc.exe og derefter køre opdateren
pbsetup.exe

Hygge

[C&B]AngelFire