Netværks kabel adapter
Fra : cmq

Dato : 29-05-09 04:33

Hej Allesammen.
Findes der adapter der har et lille stik i den ene ende (telefon)og et
stort i den anden ende (telefonfordeler boks).
Jeg skal tilslutte vores telefoner til fiber net og jeg vil gerne have
boksen fra telefon selskabet tilsluttet boksen fra fiber net så jeg
kan tilsutte flere telefoner.
Hilsen Christian

Fra : Jesper Lund

Dato : 29-05-09 19:26

cmq wrote:

> [...]
> telefoner til fiber net og jeg vil gerne have boksen fra telefon
> selskabet tilsluttet boksen fra fiber net så jeg kan tilsutte flere

Mener du en RJ11 splitter som denne?
<http://www.avxperten.dk/adaptere/pc-adapter/rj11-y-splitter-adapter-
(1xrj11-til-2xrj11).asp>

--
Jesper Lund

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-06-09 23:45

cmq wrote:
> [...]
> Jeg skal tilslutte vores telefoner til fiber net og jeg vil gerne have
> boksen fra telefon selskabet tilsluttet boksen fra fiber net så jeg

Mener du RJ11 i den ene ende og RJ45 i den anden?

--
/Frank