SP-penge og min kat
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-05-09 09:40

I anledningen af udbetalingen af SP-penge har jeg besluttet at katten skal
ha' et gulv-til-loft-klatretræ. Men det behøver jo ikke være det
allerdyreste (Læs: Dansk)

Der har jævnligt været link til et tysk websted med prisbilligt
katte-tilbehør. Er der en venlig-sjæl, der gider smide linket igen??

På forhånd tak

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-05-09 10:06

He, fandt det selv:

Zooplus.dk

Jeg har kig på dette træ:
http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaumolymp/76453

VH Pernille

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-05-09 10:11

In news:4a1e540e$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Pernille Højgaard <ph@praxis.invalid> typed:
> He, fandt det selv:

> [...]

Det ser også lækkert ud, og ikke særlig dyrt. Din kat bliver sikkert
henrykt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-05-09 10:07

In news:4a1e4de2$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
>
> Der har jævnligt været link til et tysk websted med prisbilligt
> katte-tilbehør. Er der en venlig-sjæl, der gider smide linket igen??

Det kan ikke være andet end Zooplus i Tyskland.:

http://www.zooplus.de/

Der er en del her i gruppen der handler der.

Fra : ager

Dato : 28-05-09 10:10

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Det kan ikke være andet end Zooplus i Tyskland.:
>
> http://www.zooplus.de/
>
> Der er en del her i gruppen der handler der.

nemlig!, især kattegrus er ret så billigt, cat exclusive, golden grey,
classic silicat og classy cat kan varmt anbefales hvis man normalt bruger
Extreme classic.
jeg har lige fået en mail hvor der står at mine misser får en gave fra vores
plejehunds ejer, et banana leaf kradsemiljø.. det store (((-; WOOOOOOOOOW
jeg vil passe flere hunde tror jeg ((-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-05-09 10:32

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vores plejehunds ejer, et banana leaf kradsemiljø.. det store (((-;
> WOOOOOOOOOW jeg vil passe flere hunde tror jeg ((-;

Og så er den engelske Zooplus afd. (zooplus.co.uk - eller noget lignende)
endda endnu billigere pga den lave kurs på pundet.

Men Marie, jeg synes afgjort ikke, at Classy cat-gruset kan måle sig med
Extreme Classic. Jeg købte 4 poser af Classy cat på tilbud, men er skuffet
over det: klumperne er ikke nær så faste som ved EC, og det er så
parfumeret, at jeg holder vejret, når jeg hælder det op, og alligevel lugter
kattebakkerne mere, så næste gang bliver det EC igen.

Ang. et dansk kattemiljø, så prøv at se her:
www.jekas.dk
jeg har et af deres miljøer i kattegården og er meget tilfreds med det og
med servicen fra firmaet, kvaliteten er i top og prisen rimelig.

mvh Anelise

Fra : ager

Dato : 28-05-09 10:38

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg har et af deres miljøer i kattegården og er meget tilfreds med det og
> med servicen fra firmaet, kvaliteten er i top og prisen rimelig.

den tyske er billigst lige nu ihvertfald, jeg har lige bestilt.
Det er Classy cat silicat jeg har købt, ikke classy cat, der er to
varianter.
De sidste gange har det været cat exclusive, og det både lugter og fungerer
præsis som EC og kommer vist også fra det samme brud i canada så hut jeg
visker.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-05-09 18:37

> Og så er den engelske Zooplus afd. (zooplus.co.uk - eller noget lignende)
> endda endnu billigere pga den lave kurs på pundet.

Tusind tak, Anelise, for at minde mig om det engelske pund.

Jeg har nu valgt hvilket træ, der skal købes, og prisforskellen mellem den
engelske og den tyske udgave er 60 kr., som jo oxo er en slags penge.

Hvis nogen er nysgerrige efter hvilket jeg har valgt, så er det det her:
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/scratching_posts/large/98034

VH Pernille

Fra : Mjav

Dato : 29-05-09 08:38

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> engelske og den tyske udgave er 60 kr., som jo oxo er en slags penge.
>
> Hvis nogen er nysgerrige efter hvilket jeg har valgt, så er det det her:

Du skal også huske at på den engelske side får man 10 % rabat som ny kunde,
hvor det "kun" er 5 % på den tyske side.

Hvilken kurs regner du med fra den engelske side ??