Kvalitets hundemad.
Fra : Finn

Dato : 28-05-09 18:03

Kan anbefales, og er særdels velegnet her i denne sommertid.

http://tinyurl.com/lw3jho

God sommer.
Finn.

Fra : Hm

Dato : 28-05-09 18:20

"Finn" <finn@not.today> skrev i en meddelelse
> Kan anbefales, og er særdels velegnet her i denne sommertid.
>
> http://tinyurl.com/lw3jho
>
> God sommer.
> Finn.

nå, skulle dette være sjovt.

syntes du er ret ulækker !!

Hanne/ som både er pivet, sart og åbenbart heller ingen humor

Fra : Finn

Dato : 28-05-09 18:41

"Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote in news:4a1ec7e5$0$90262$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Finn" <finn@not.today> skrev i en meddelelse

> nå, skulle dette være sjovt.

Nej da, det er meget lækkert, smagen er fyldig og kødet saftigt.

Fra : jopa

Dato : 30-05-09 16:24

"Finn" <finn@not.today> skrev

> Nej da, det er meget lækkert, smagen er fyldig og kødet saftigt.

Her en anden måde at spise hund.
Advarer mod meget stærke cener
http://jp-web.dk/hotdog.jpg

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 30-05-09 19:51

jopa, skrev:
> "Finn" <finn@not.today> skrev

> Her en anden måde at spise hund.
> Advarer mod meget stærke cener
> http://jp-web.dk/hotdog.jpg

*LOL*

/Jens

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-05-09 19:59

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> wrote in news:4a214f98$0$90276$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Finn" <finn@not.today> skrev

> Her en anden måde at spise hund.
> Advarer mod meget stærke cener
> http://jp-web.dk/hotdog.jpg

Ser lækkert ud :)

Her er min personlige favoritopskrift.

http://www.hunde-katte.dk/i-kina-spiser-de-hunde/

Fra : jopa

Dato : 30-05-09 20:09

"Kim Larsen" <kim@larsen.kobenhavn> skrev >
> Her er min personlige favoritopskrift.
>
> http://www.hunde-katte.dk/i-kina-spiser-de-hunde/

Har spist hund og rotte samt slange i Østen
Haj i Tyrkiet

Mangler lige at prøve kat

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 28-05-09 20:03

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev >
> syntes du er ret ulækker !!

Intet ulækkert ved mad.
Har selv smagt hund et par gange, og det smager udemærket.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-05-09 20:39

jopa, skrev:
> Har selv smagt hund et par gange, og det smager udemærket.

En HotDog

/Jens

Fra : Mjav

Dato : 29-05-09 08:42

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> nå, skulle dette være sjovt.
>
> syntes du er ret ulækker !!
>
> Hanne/ som både er pivet, sart og åbenbart heller ingen humor

Har det som dig, Hanne.
Det kunne jeg godt have været foruden.
Men nu forstår jeg da bedre hvorfor folk ikke rigtig gider være med i denne
nyhedsgruppe...

"God" fornøjelse til jer der er...

Fra : Ragna

Dato : 29-05-09 09:35

Mjav skrev:

> [...]
>Det kunne jeg godt have været foruden.
>Men nu forstår jeg da bedre hvorfor folk ikke rigtig gider være med i denne

Hej Mjav!

Du skal nok ikke tage en enkelt "troll"s makabre link som et udtryk for
gruppens holdning.
Jeg klikker aldrig på uforklarede links, før andre har reageret, og har
derfor (heldigvis) heller ikke set dette her.
Så snart man bliver klar over, at indlægget er af den afskyelige slags, er
det bedst at ignorere det.
Derfor vil man sommetider kunne se den første læser skrive "Don't feed the
troll" som en slags advarsel til andre læsere af gruppen.

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Pwh

Dato : 29-05-09 10:33

Ragna, skrev:
> Derfor vil man sommetider kunne se den første læser skrive "Don't
> feed the troll" som en slags advarsel til andre læsere af gruppen.

Her er den med grafik og det hele, til fri afbenyttelse.
Den er self ikke møtet på dig Ragna

/Jens

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : jopa

Dato : 30-05-09 12:30

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev

> Har det som dig, Hanne.
> Det kunne jeg godt have været foruden.
> Men nu forstår jeg da bedre hvorfor folk ikke rigtig gider være med i
> denne nyhedsgruppe...

Gider de ikke det ?
Noget tyder da på at du kigger med

I store dele af verden spiser de hunde, og de har ikke samme forhold til
hunden som vi.
En hund er et dyr, og kan ikke se hvad der skulle være forkert i at spise
dyr.
Det er formentlig ikke kældedyr de slagter
Er det mere delikat at se et får på gløderne

--
Mvh. John
http://jp-web.dk