Andet multimedie
bentjuul 3670
Profil til fotopapir ?
Fra : SpookiePower

Dato : 28-05-09 05:54

Jeg har længe printet billeder ud på det papir der hedder
HP Premium Photo Paper Glossy, hvilket er en papirtype
jeg også kan vælge i printermenuen i CS4 når jeg vil printe
billeder ud.

Jeg har nu købt noget papir der hedder HP Photo Paper
Semi-Glossy, som jeg ikke har i printermenuen. Jeg har
prøvet at vælge nogle af de andre mulighedder der er, men
resultatet bliver at blækken samler sig i klumper. Hvor kan
man hente en profil til det fotopapir ?

Jeg har en Canon PIXMA IP4500 printer.

Fra : emjeppesen

Dato : 28-05-09 13:11

SpookiePower skrev:

>Jeg har nu købt noget papir der hedder HP Photo Paper
>Semi-Glossy

>Jeg har en Canon PIXMA IP4500 printer.

Hvorfor hulen køber du HP papir, når du har en canonprinter?
det lyder ikke særlig gennemtænkt.

Hilsen emj

Fra : SpookiePower

Dato : 28-05-09 06:20

On 28 Maj, 14:11, emjeppesen <emj@> wrote:

> Hvorfor hulen køber duHPpapir, når du har en canonprinter?
> det lyder ikke særlig gennemtænkt.

Jeg prøvede en dag noget HP papir og syntes kvaliteten var perfekt.
Min canon printer har flere papirprofiler der passer til HP-papir,
men ikke lige den der hedder Semi-Glossy desværre.