Suzuki K50
Fra : VZ50 1969

Dato : 27-05-09 00:14

Det er den gamle 3 gear model.

Den starter, kører 2 - 300 m, går i stå, 2 - 3 minutter senere kan
den lidt igen.
Det er ikke benzinmangel, kan det være kondensatoren ? eller
bladventilen der er blevet "slap"?

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Martin 1975

Dato : 28-05-09 10:37

Det lyder nu som et benzin problem. Når den har tømt bundkarret, så går den
ud.
Kan den lide at få choker før den går i stå?
Hvis ja, så rens karburator (dysen). Men skild den helt ad og pust i alle
huller med kompressor luft.
Hvis du har sat tun på så skal der en større dyse i.

Men der kan selvf være 1000 andre ting galt. Dette er bare mit bud...

Håber du får gang i den. Har selv haft sådan en med 4-gear som knægt.

Hilsen Martin 1975

Fra : Ivar

Dato : 28-05-09 20:46

Martin 1975 skrev:

> Men der kan selvf være 1000 andre ting galt. Dette er bare mit bud...

Det er også mit bud. Rens karburator, benzinhane og eventuelt tank.

Ivar Magnusson
- der engang har ejet en VZ50